Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av creepit - 25 oktober 2011 23:11

Dagen har nått sitt slut och kvar sitter jag med en enda liten fundering. Eller okej - jag har hundra funderingar, men det här får bli den det blir.

HUuuuuuur kan folk tycka om choklad med apelsinsmak!? Det är så äckligt. Faktiskt _äckligt_. Romerska bågar måste vara satans påfund. Och alla envisas med att bjuda på det, men varför? När det finns så många sorters GOD choklad så envisas folk med dessa äckliga små halvcirklar?


En annan hemsk sak är när man stoppar en chokladplutt i munnen - och inser först när man biter i den att det är russin i. Eller annan frukt. HUVVA.


Näe, håll godis för sig och frukt för sig så kan alla sova gott om natten.

Det planerar jag att göra nu. Sova gott alltså.

Tjillevipp!

(Ps. Väntar på en bloggapp. Då kommer det fler inlägg och framför allt bilder!) 

Av creepit - 25 oktober 2011 00:05

Men inga ord formas i huvudet.


Jag blir tammefan tokig på folk. Alltså varför försöker folk vrida på allt så det till slut bara blir löjligt, i stället för att bara erkänna att man sagt/agerat fel eller olämpligt?

Varför är ärligheten så svår att hantera? Alla vill alltid ha ärliga vänner, men är man ärlig så är man ingen vän. Logiken liksom.. finns inte.

Jag är så avundsjuk på små barn och djur. Där är allt logiskt. Det är ärligt och helt utan konstigheter.


Nätstake (eng. web cojones), förresten. Undrar om jag ska föreslå det som ett nytt begrepp för SAOL. Eller åtminstonde lägga in det på wikipedia.
Nätstake är något som, i takt med att internet blir större, fler och fler besitter. Det är förmågan att spy ur sig all möjlig dynga på nätet, men när det kommer till kritan och man blir konfronterad är det inte mycket till stake kvar. Om ens nån.

Presentation

Min blogg är av mig, för mig och för några andra. En del av bloggen är till och med för allmän beskådan. Eftersom ingen utomstående har något intresse av mitt privatliv så tänker jag hålla det just privat.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards