Alla inlägg under augusti 2011

Av creepit - 29 augusti 2011 21:06

Ja, det som stod skrivet i tidningen var definitivt inte något att vara stolt över. Så här var det innan dårarna på Arboga Tidning "förbättrade":


Är rökare verkligen så själviska?

Som före detta rökare blir jag faktiskt förskräckt av alla inskränkta och själviska åsikter som uttrycks av rökare i deras insändare!

Rökarna skriver att det är så synd om dem. Alla andra pratar så illa om rökare.

Det måste vara hemskt för er att folk pratar illa om er. Jag menar det enda ni gör är ju att förstöra er egen hälsa, hälsan på alla som frivilligt eller ofrivilligt är runt omkring er, förpestar lukten med den stickande röken, skräpar ner på gator och förstör restaurang/café-besök för andra. Till exempel.

Usch vad jobbigt ni har det med alla dessa som så obefogat pratar illa om er!


Katarina Brage


-------------------------

Jag vilar min resväska angående dialogredaktionen.

Av creepit - 29 augusti 2011 11:59

En grej som jag upptäckte under graviditeten var babyspenat. Jättegott och supernyttigt! En riktig järnbomb.

Därför kommer nu dagens tips.


När du gör en sallad - ersätt själva salladen med babyspenat. Du blir mättare och det blir liksom lite mer än bara en tråkig sallad.

Babyspenat finns i påse, redo att serveras, på ICA. ICAs är bäst. Coops smakar pecka.

Testa! Jag kan nästan lova att du inte blir besviken.

Av creepit - 29 augusti 2011 11:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av creepit - 24 augusti 2011 19:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av creepit - 22 augusti 2011 21:02
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av creepit - 21 augusti 2011 01:29

Att kastrera eller inte är ingen fråga. Eller det är det ju. Men det borde inte vara det.

Det är så otroligt många som går runt och funderar fram och tillbaka på om de ska kastrera sin hund/katt eller inte.
Folk kommer med desperata argument som att "hunden kommer ju att skämmas!" eller "katten kommer ju förlora aaaall sin personlighet!".

Det är bullshit. B-U-L-L-S-H-I-T. Eller tjurskit som vi hade sagt på svenska.


Djuret i fråga blir inte av med något annat än könsdrift, revirhävdande, cancerrisk, lukt (stank), eventuella mentala deffekter och överenergi.

Djuret i fråga får inte ut något av att ha kvar kulor eller livmoder och äggstockar. 


Att inte kastrera sitt husdjur är så fruktansvärt oansvarigt.
Du som inte kastrerar bidrar till spridning av inavel, sjukdomar och medfödda psykiska såväl som fysiska deffekter, överpopulation, fler fall av djur som faller illa och SÅ MYCKET MER!

Det är INTE värt det.


Och har man inte råd att kastrera sitt djur ska man inte ha djur.

Av creepit - 15 augusti 2011 00:50
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av creepit - 9 augusti 2011 00:34
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Min blogg är av mig, för mig och för några andra. En del av bloggen är till och med för allmän beskådan. Eftersom ingen utomstående har något intresse av mitt privatliv så tänker jag hålla det just privat.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards