Alla inlägg den 10 januari 2011

Av creepit - 10 januari 2011 22:10

Och allt som hör därtill. Faktiskt. Den kom och försvann alldeles för fort den här gången.

Sen den här förbannade julhysterin folk håller på med gör saken ännu värre. Julen ska helst fram i november och sen ska den ALLRA SENAST bort när Tomten har varit där på julafton! 

Sanning med modifikation.

Men faktiskt. Folk ÄR helt hysteriska med det där!


Jag kommer att sakna adventsljusstakar, stjärnor, utomhusbelysning och allt sånt! Det är själafrid för mig. Alla lampor med mjukt, varmt sken i fönster och som hänger från taket. Jag blir lugn i själen och vill aldrig sluta titta. Men verkligheten kommer i fatt mig.



Don't get me wrong - jag längtar efter våren minst lika mycket som ni andra. Men eftersom jag vet att det är minst tre månader kvar tills våren ens börjar visa sig så vill jag få ha kvar den här mysiga känslan.

På torsdag är det dags att "dansa ut" julen. Men jag tänker ha kvar lite grejer ändå. Bara för att. Men adventsljusstakar och stjärnan åker då. Sen får vi se.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Min blogg är av mig, för mig och för några andra. En del av bloggen är till och med för allmän beskådan. Eftersom ingen utomstående har något intresse av mitt privatliv så tänker jag hålla det just privat.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards