Alla inlägg under januari 2012

Av creepit - 12 januari 2012 20:22

Haha. Folk säger "jag är så sjuuukt jäla dålig på att blogga nu asså!" när det har gått mer än tolv timmar sedan deras senaste blogginlägg.

Sist jag skrev nåt var den 14e december och dessförinnan var det i oktober! DET är dåligt bloggande.


Nyårslöften. Inget jag brukar ägna mig åt. nånsin. Förrän i år. I år har jag bestämt mig för att sluta vara så jävla fet. haha. Det blev mitt löfte till Andreas och mig. Sen har jag en klänning jag ska lyckas dra upp dragkedjan på i sommar också. Men de två löftena går liksom hand i hand.


Jag och Andreas har avlagt ett gemensamt nyårslöfte. I år SKA vi åka utomlands. No questions asked (förutom de uppenbara som "när och var").

Jag är sååå sugen på Italien. Så det lär det bli. Andreas bryr sig ju inte, som vanligt. haha.

Jag är också galet sugen på New York, men det får bli när vi har två löner igen. Då ska vi leva loppan. jösses!


Tira har noskvalster. Måste komma ihåg att ringa djurkliniken imorgon. 


Jag är shoppingsugen. Men jag kan inte shoppa kläder till mig själv, eftersom de inte kommer passa om några veckor när helgsvället har lagt sig, och inredning hittar jag aldrig nån jag gillar. Så det lutar åt kläder till Ella. Har faktiskt inte köpt kläder till henne på länge. Så det så!


Idag var jag och Ella på ettårs-kalas. Kul att träffa lite nygammalt folk. Även om deras knoddar är liiite för små för Ella än så länge. Hon får liksom inte ut så mycket av dem. De är mest jobbiga och ska hålla på med hennes saker, haha.

Tjillevipp! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Min blogg är av mig, för mig och för några andra. En del av bloggen är till och med för allmän beskådan. Eftersom ingen utomstående har något intresse av mitt privatliv så tänker jag hålla det just privat.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards