Alla inlägg den 15 februari 2011

Av creepit - 15 februari 2011 23:44

Varför har en del människor ett sånt behov att hävda sig?

Man kan vara som jag, vara som man är utan att prata om hur man är. Jag är nämligen rätt övertygad om att folk märker det ändå.

Sen kan man vara som många andra. Vara som man är och konstant påpeka detta. Vare sig man är fet eller anorektisk, barnslig eller föråldrad, blyg eller utåtriktad.

Jag fattar inte. Jag kommer aldrig att fatta varför somliga har det här extrema behovet att skrika "sån här är jag!". Jag lovar. Folk omkring dig vet redan det.


Klassiker som "take it or leave it!" "passar det inte så dra!" förundrar mig.


Det måste, hos dessa människor, handla om låg självkänsla hos dessa människor som grundar sig i dåligt självförtroende.

Av creepit - 15 februari 2011 15:14
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Min blogg är av mig, för mig och för några andra. En del av bloggen är till och med för allmän beskådan. Eftersom ingen utomstående har något intresse av mitt privatliv så tänker jag hålla det just privat.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards